sobota, października 28, 2017

Kringle candle, fireside


     Jesień pełną parą, więc sezon świeczkowy u mnie rozkręcił się na dobre. Prawie codziennie coś pali się w moim kominku, roznosząc przepiękne, ale nie tylko jesienne zapachy. Muszę przyznać, że dzięki akcji promocyjnej kringla, mocno zainteresowałam się ich produktami. Kiedyś je omijałam i zawsze sięgałam po yankee candle, a teraz moja wish lista zapachów się powiększa.

   Tym razem daylight, który dostałam w prezencie. Daylight jest o tyle fajniejszy od wosku, że nie trzeba bawić się z jego wycinaniem i wyciąganiem, a do tego nie trzeba czyścić kominka. Na początku pomyślałam sobie, kurcze.. fireside.. jak można lubić zapach dymu, co w tym fajnego?

    Na sucho daylight pachnie średnio, natomiast po odpaleniu jest już bardzo intensywny i szybciutko rozchodzi się w pomieszczeniu. Ciężko mi opisać ten zapach, kojarzy mi się z jakimiś owocami z lekką nutą dymu w tle. Na szczęście ten dym nie bierze góry i tylko ładnie podbija zapach. Idealnie pasują mi tutaj nuty suszonych owoców ze szczyptą cynamonu i cukru, w tle zapach dymu. Zapach jest idealny, jesienny, jest świetną alternatywą dla otulaczy, które tak wszyscy kochają. Cieszę się, że miałam okazję przetestować ten daylight, bo to przynosi kolejną zmianę w moich przyzwyczajeniach, teraz nie tylko woski yankee candle mam na oku, ale też woski i daylighty kringl'a! Myślę, że w przyszłości jeszcze po niego sięgnę, bo bardzo się polubiliśmy! :) 

Zapraszam na mojego blogowego instagrama, gdzie na bieżąco informuję was o nowościach i dorzucam trochę więcej :) klik >tutaj<

29 komentarzy:

  1. Sama nie jestem wielką fanką wosków, aczkolwiek dziś nawet pomyślałam, że można by coś zapalić :D Dawno tego w sumie nie robiłam, pewnie z rok temu :o W zapasie mam kilka wosków yc więc pewnie na coś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. z opisu to musi byc naprawde fajny zapach

    OdpowiedzUsuń
  3. Świeczki to zdecydowanie jeden z jesiennych symboli :)

    roksanary.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Opis zapachu brzmi bardzo ciekawie, chętnie go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow ale piękne zdjęcie, super oddaje klimat jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Za zapachem cynamonu nie przepadam, lecz jak nie jest za mocny to być może polubiłabym go :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jest to sam cynamon, ładnie komponuje się z całością :)

      Usuń
  7. Uwielbiam zapach cynamonu ��
    A do tego te suszone owoce ��
    Koniecznie muszę wypróbować ☺
    Pozdrawiam
    Lili-93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam o nim pozytywne opinie ale sama nigdy nie paliłam. Wydaje mi się, że mógłby mi przypaść do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak masz możliwość, to powąchaj w sklepie :)

      Usuń
  9. Warto wypróbować ♥ Uwielbiam świeczki zapachowe, są idealne na jesienne wieczory.
    http://recenzjella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja wolę zdecydowanie daylighty od wosków. Tych drugich nie umiem specjalnie palić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie, ja zawsze kupowałam tylko woski, ale daylighty są dużo wygodniejsze ;)

      Usuń
  11. ale piękne jesienne zdjęcie! zostaję tu z Tobą na dłużej i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny patent na chłodne wieczory :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 małe życie , Blogger