wtorek, listopada 21, 2017

Spełnione marzenie, czy totalny bubel?


   Ostatnimi czasy jeszcze bardziej wkręciłam się we wszystkie świeczkowe tematy, spisałam całą długaśną listę wszystkich zapachów najpopularniejszych firm (czyli yankee i kringle) które chciałabym kupić. Szczególnie szukam czegoś, co będzie mi towarzyszyć w święta. Przejrzałam wszystkie strony, blogi, recenzje i ciężko było mi się zdecydować. Wtedy mnie olśniło... chcę zapach marcepanu!
 
Może to śmieszne, ale marcepan to ulubiona słodkość mojego dziadka i nieodłącznie kojarzy mi się ze świętami! Myślę sobie, no przecież to tylko marcepan, znajdę świeczki o zapachu ogniska, kasztanów i deszczu, a nie znajdę marcepanu?! No jak się okazało nie :P Jeżeli któraś z was zna jakieś woski zapachowe, które mają jakieś nuty marcepanu, proszę napiszcie mi w komentarzu, a ja pociągnę tą historię dalej :D. Postanowiłam nie odpuszczać, no przecież ile jest firm produkujących świeczki.. ktoś musiał wpaść na ten pomysł! Pobiegłam więc do tk maxxa i akurat trafiłam na dostawę świeczek! Pełne półki, wybierania na trzy godziny! Ale ja wiedziałam po co przyszłam, więc szło mi całkiem sprawnie i... szybko udało mi się znaleźć właśnie TO. 


    Spójrzcie tylko na te cudo! Przepiękna puszeczka, kolorowa i przesłodka a na dodatek - pachnąca marcepanem. Prezentuje się nieziemsko, ma 200ml, znajdziemy też informacje, że jest to produkt handmade pochodzący z Londynu. Świetnie, ale... nie znajdziemy informacji o firmie? Żadnej nazwy, logo, strony internetowej. Nie wiem jak to jest możliwe, przeszukałam cały internet, próbowałam różnymi hasłami i niestety nie znalazłam. Wybiorę się jeszcze raz do sklepu i spojrzę, czy te świeczki nie były w jakimś kartoniku, bo to niemożliwe, żeby na produkcie nie było informacji o firmie. Co dziwniejsze, ten zapach nie ma konkretnej nazwy, jak widzicie, na puszce jest tylko ten długaśny napis, znany z internetu.


    Wracając do samej świeczki, na sucho pachnie bardzo, bardzo intensywnie. To taki wręcz killer i nie mogłam się doczekać jej odpalenia. W końcu nastał ten dzień i już wiem, że moje małe marzenie zostało spełnione! Świeczka niedługo po rozpaleniu zaczyna uwalniać piękny, słodki migdałowy zapach marcepanu. Jeżeli chodzi o moc zapachu, to jest ona wręcz idealna, nie jest za słaby, ale też nie za mocny, nie wywołuje bólu głowy i śmiało można go odpalić nawet w mniejszym pomieszczeniu. Świeczka pali się równomiernie, cały czas podbijając zapach. Jestem w niej totalnie zakochana. Dodatkowo cieszy mnie fakt, że po wypaleniu świecy, zostanie mi puszka z mega słodkim wzorkiem, do przechowywania pierdółek. Mam nadzieję, że uda mi się odkryć, co to za firma, albo chociaż kupić kolejną świecę o tym zapachu, bo jest przepiękna. 



Może Wy kojarzycie co to może być za firma? Może znacie je z tk maxxa? A może kojarzycie jakieś woski yankee lub kringle, które mają nuty marcepanu? :) 

59 komentarzy:

  1. Ale cudne zdjęcia! <3 Świeczka wygląda przepięknie - znam je z Tk Maxx, ale faktycznie zawsze widziałam je bez żadnych kartoników, sama nie wiem w czym tkwi tajemnica braku Producenta :P Z chęcią się dowiem!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bardzo zachęcająco! :) I rzeczywiście, brak jakichkolwiek informacji jest dziwne, jakby ktoś nie chciał przyznać się do swojego dzieła, a po Twojej recenzji widać, że zupełnie niepotrzebnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie! takie cudo, a ja nie wiem gdzie szukać!

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia! :)
    Niestety nie mam pojęcia jaka to może być firma.

    OdpowiedzUsuń
  4. Boskie zdjęcia. Aż mam ochotę odpalić świeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne opakowanie :)

    dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świeczka jest genialnie zapakowana <3

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. przeczytałam Twój post i teraz też chce świeczkę o zapachu marcepanu :D może obsługa tk maxxa wie co to za firma?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wpadłam na to, żeby zapytać, ale nie sądzę, żeby ktoś wiedział :P

      Usuń
  8. Nie widziałam tej świecy w TK Maxx, ale jej opakowanie od razu skojarzyło mi się ze świecami Bomb Cosmetics ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też o tym myślałam, ale to chyba nie to :/

      Usuń
  9. Jestem ciekawa co to za firma myślę że Dziewczyny które używają ich w dużych ilościach będą wiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego co widzę, nikt nie kojarzy :( a szkoda :(

      Usuń
  10. Hm... Właśnie podsunęłaś mi pomysł co kupić koleżance (o ile uda mi się zamienić) na wigilijkę klasową :)
    Mój blog
    Mój kanał na Youtube

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wygląda i jeszcze ładniej musi pachnieć <3

    OdpowiedzUsuń
  12. O dziwo nigdy jeszcze nie spotkałam się z zapachem marcepanu w świecy czy wosku :P Miałam szczęście :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nigdy się nie spotkałam! :D dziwi mnie to, że takie popularne firmy nie mają takiego zapachu :P

      Usuń
  13. ale przepiękna puszeczka! uwielbiam takie jesienne umilacze świeczkowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest piękna niestety nie widziałam jej nigdy, więc nie mam pojęcia co za producent :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Już chciałam pisać, że urocza, że z chęcią bym kupiła i przeczytałam "marcepan":( Niestety nie lubię tego zapachu:D

    OdpowiedzUsuń
  17. 1: Piękne zdjęcia
    2: ta puszeczka jest cudna, dla samej puszeczki bym kupiła
    3:jak się dowiesz jaki producent to napisz.
    4: uwielbiam zapach marcepanu. tym bardziej jak nie jest ani za mocny ani za słaby :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety, nadal nie wiem, ale jak masz tkmaxxa to się wybierz, bo u mnie było ich sporo :) dziękuję :)

      Usuń
  18. W TK MaXX często są świeczki no name, miałam takich kilka ;)
    Świeca o zapachu marcepanu bardzo do mnie przemawia ;)
    Opakowanie ma cudne.. i ten kucyk :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Pinkie Pie w tle mmie urzekła :D ja również jestem świeczkomaniaczką, choć z dłuższym stażem. Najbardziej lubię takie zapachy jak ciasteczka, czekolada, pierniczki.

    OdpowiedzUsuń
  20. Już samo opakowanie wygląda przepięknie! Niestety nie wiem, co to za marka :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie bałam się zapachu, bo świeca wyglądała mi na jakąś watę cukrową czy coś, a tu taki piękny zapach :P

      Usuń
  21. Śliczne zdjęcia, niestety nie przepadam za zapachem marcepanu :(

    OdpowiedzUsuń
  22. aż i mnie zamarzyła się świeczka o takim zapachu!

    OdpowiedzUsuń
  23. opakowanie faktycznie urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawa jestem zapachu :)
    Klikniesz w linki w nowym poście bede wdzięczna:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nienawidzę marcepanu, ale puszeczka prześliczna. Niestety nie znam i nie kojarzę, więc nie pomogę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiedziałam, że tyle osób nie lubi marcepanu.. :D

      Usuń
  26. To opakowanie prezentuje się ślicznie :) I nie wiedziałam, że zapach będzie idealnie wyważony :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Za świeczkami nie przepadam ale opanowanie piekne

    OdpowiedzUsuń
  28. ja nie kojarze, ale na pewno ktoś tutaj będzie wiedział co to za firma itp :)!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 małe życie , Blogger