wtorek, lutego 13, 2018

Konkurs na instagramie!

Dziś na instagramie ruszyła zabawa, zapraszam do udziału! >klik<


Do wygrania:
🌸książka
🌸zestaw 3 maseczek
🌸peeling kawowy
🌸masło do ciała
🌸sampler
🌸półkula do kąpieli
🌿Co musisz zrobić? 🌿
📌obserwować mój profil na instagramie

📌polubić to zdjęcie
📌odpowiedzieć na pytanie konkursowe w komentarzu
📌zaprosić 3 koleżanki do zabawy
🌿będzie mi miło jeśli udostępnicie grafikę na profilu z hashtagiem #malezycieerozdaje zwrócę na to uwagę przy problemie z wyborem 😊
🌿Pytanie konkursowe🌿

Jakie było Twoje kosmetyczne odkrycie ubiegłego roku i dlaczego? Liczę na odpowiedzi bardziej rozbudowane niż jedno zdanie
🌿Zasady🌿
🌸Konkurs trwa od teraz do 24.02 do godziny 23:59.
 🌸Ogłoszenie wyników nastąpi w ciągu 3dni, zwycięzcę oznaczę w komenatrzu pod postem.
🌸Wybiorę odpowiedź, która najbardziej mi się spodoba. W razie problemu, zwrócę uwagę na udostępnienie informacji o konkursie.
🌸Każda osoba może dodać jeden komentarz, nie więcej.
🌸Odpowiedź musi być Twoją własną pracą, bez kopiowania z internetu.
🌸Nie biorę pod uwagę kont konkursowych (czyli, jeżeli na 5 ostatnich zdjęć min. 3 są grafiką konkursową).
🌸Konkurs nie jest współogranizowany przez instagrama lub żadną inną markę, sponsorem nagrody jestem ja.

🌸Twoje konto musi być publiczne.
🌸Wysyłka tylko na terenie polski.
🌸Osoby które „przyjdą” tylko na konkurs i opuszczą po ogłoszeniu wyników, nie będą brane pod uwagę przy następnych konkursach.
Weźmiecie udział? :)

4 komentarze:

  1. niestety nie mam insta, ale trzyma kciuki za Wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia wszystkim biorącym udział ja mam taki zapas kosmetyków że póki co robię stopkę z konkursami.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 małe życie , Blogger