poniedziałek, stycznia 29, 2018

Pod lupkę - miniaturki nacomi! Czy polskie znaczy złe?

Kolejny wpis, który powstał w pewnym sensie dzięki Justynie >klik<! Bo to właśnie od niej dostałam te miniaturki z paczuszcze świątecznej! Podsunęłam jej ten pomysł, bo Justyna zawsze zachwalała ich produkty, a ja nie mam dostępu do miniturek, które uwielbiam. Są idealne na podróż i wypróbowanie produktu. Ja dostałam trzy cudne miniaturki - olejek wyszczuplający o zapachu mango, peeling kawowy i mus do ciała o zapachu jagód. Nacomi jest marką tworzącą produkty naturalne, wrzucam ją pod lupkę, bo ja coraz bardziej zwracam uwagę na skład i staram się kupować produkty rozsądnie. Tak więc zapraszam was do lektury! :)


Olejek wyszczuplający, mango
Mój zdecydowany faworyt. Ostatnio pokochałam olejki i już wiem, że również ten trafi do mnie w pełnowymiarowej wersji. Ta miniaturka jest dość niewygodna w użyciu, bo po odkręceniu nie ma żadnego zabezpieczenia, przez co można wylać za dużo produktu. Oczywiście, z racji tego, że to tylko mini wersja wybaczam to "niedociągnięcie" i przechodzę dalej. Olejek przepięknie pachnie, słodziutko, ale nie mdło.. Świetnie rozprowadza się na ciele, wchłania się ekspresowo, szczególnie po użyciu peelingu. Już po kilku użyciach widoczne jest działanie, skóra jest bardziej napięta i wygląda lepiej. Wiadomo, że olejek nie usunie nam cellulitu, ani nie wyszczupli, ale jego działanie jest naprawdę świetne. Jak już pisałam, na pewno zaopatrzę się w duże opakowanie!

Peeling kawowy
Jakiś czas temu zaczęłam test peelingów kawowych body boom, bo w przyszłości chcę się przerzucić zupełnie na peelingi kawowe. Z tego co wiem, nacomi to tańsza wersja tego popularnego produktu. Również jestem z niego bardzo zadowolona. Minusikiem jest znów opakowanie, które jak tylko wzięłam w ręce to mi się otwarło i wysypało. Mogłoby być chociaż zakręcane :D. Tak czy siak peelingu jest tak całkiem sporo i starczył mi na kilka użyć. W peelingu widoczne są ziarenka kawy i cukru. Jest on bardzo sypki i suchy, w porównaniu z body boom. Najłatwiej aplikuje mi się go zanurzając w nim mokre palce i przenosząc to na ciało. Masaż za pomocą tego peelingu jest cudowny, świetnie zdziera martwy naskórek, a oprócz tego uwalnia ten przecudowny zapach! Jestem zdecydowanie na tak i myślę, że również w tym przypadku sięgnę po pełnowymiarowy produkt! :)

Mus do ciała, borówkowy sernik
Kolejna cudowna miniaturka! Spójrzcie tylko na to zdjęcie, już na nim widać jak puszysty jest ten mus. Pod wpływem ciepła na ciele zamienia się w dość tłuste i treściwe masło. Jego zapach jest obłędny, słodki i owocowy, ja na szczęście nie wyczuwam z nim sernika! :D Mus łatwo się rozprowadza, jest dość wydajne, nawet jak na takie maleństwo. Potrzebuje jednak nieco dłuższej chwili, żeby kompletnie się wchłonąć, ale myślę, że dla tego działanie jestem w stanie to znieść :D. Zapach dość długo utrzymuje się na ciele a skóra jest pięknie odżywiona i długotrwale nawilżona! Kolejny produkt kiedy z wielką chęcią(po zminimalizowaniu zapasów) kupię w pełnowymiarowym opakowaniu! 

Dawno nie miałam tak udanych testów i pomimo tego, że to "tylko" miniaturki, udało mi się wyrobić o nich zdanie! Działanie wszystkich jest świetne - to najważniejsze! Oprócz tego przepięknie pachną, są wydajne i przede wszystkim naturalne! Wiecie co jeszcze jest super? Że nacomi to Polska marka! Ostatnio jakoś zwracam na to uwagę, to chyba dzięki Agacie >klik< , która wzbudziła we mnie potrzebę wspierania Polskich marek.. bo przecież wcale nie są gorsze od tych Światowych! Nacomi właśnie to udawania. :) 

Kosmetyki nacomi kupicie między innymi w hebe, w sklepach z naturalnymi produktami i online.

43 komentarze:

  1. Cieszę się, że trafiłam z tymi produktami:) ja też kilka testowałam i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam markę Nacomi. Najbardziej przypadły mi do gustu algowe maseczki do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie miałam ich! ale na pewno niedługo się skuszę :)

      Usuń
  3. Nie mam pojęcia w jaki sposób olejek może wyszczuplać:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przypuszczam, że chodzi o to, że regularne stosowanie olejków ujędrnia skórę, a to sprawia, że wygląda ona lepiej i "zdrowiej" przez co może się wydawać szczuplejsza :)

      Usuń
  4. Cieszę się, że te produkty Ci się spodobały! Jak wiesz, tak przypuszczam, ja kocham Nacomi ;) Ich produkty bardzo pozytywnie mnie zaskoczyły w zeszłym roku. Poziom nawilżenia mojej skóry po ich produktach do ciała jest niesamowity. Moje skóra jest maksymalnie gładka i odżywiona. Składy są wspaniałe, a ceny niewygórowane. Naprawdę nie trzeba szukać daleko wspaniałych kosmetyków z dobrymi składami i płacić grubych pieniędzy. Przy takich super produktach Nacomi nawet słynne masła z TBS mogą się schować. Ja jestem cała dumna używając polskich kosmetyków, lubię je mieć w swojej łazience i wszystkim polecać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie stosunek jakości do ceny w przypadku nacomi to rewelacja :)

      Usuń
  5. Nacomi ma sporo ciekawych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Mam nadzieję, że poznam ich jeszcze więcej :)

      Usuń
  6. Bardzo mnie ciekawią musy do ciała tym bardziej, że kuszą zapachami. Super, że jesteś zadowolona z kosmetyków Nacomi. Ja do tej pory stosowałam jedynie ich olejek do demakijaż i również sprawdzał się nieźle:) A peelingi Body Boom uwielbiam chyba w każdej wersji zapachowej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, ja z peelingami body boom mam relację love-hate, nie wszystkie przypadły mi do gustu :(

      Usuń
  7. Dawno nic z Nacomi nie miałam, a chętnie bym spróbowała ich nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na razie z Nacomi miałam jeden produkt i byłam nim zachwycona, więc z pewnością w niedługim czasie spróbuję kolejnych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię ich produkty i często ich używam. W zasadzie to chyba z Nacomi dwa produkty mnie mocno rozczarowały. Takie miniaturki to świetna wyjazdowa opcja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie mocno rozczarowała galaretka do mycia :(

      Usuń
  10. uwielbiam kosmetyki Nacomi, zwłaszcza musy i scruby

    OdpowiedzUsuń
  11. Marka Nacomi ma bardzo fajne, godne polecenia produkty, na które warto zwrócić uwagę. Sama poznałam już kilka z nich, ale nadal mam jeszcze kilka kosmetyków na liście zakupów, jak chociażby olejek do demakijażu czy wspomniany przez Ciebie mus do ciała, który wygląda niesamowicie - i ta puszystość i lekkość! :)) Uwielbiam takie produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie w tym musie świetne jest to, że ma tak lekką konsystencję, a jednak jest bardzo treściwy i świetnie nawilża! :)

      Usuń
  12. Miniaturki są takie słodkie ☺

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja dopiero zaczynam "znajomość" z Nacomi. Miałam już ze dwa lub trzy ich produkty i planuję zakup kolejnych...dziś przyszły mi dwa kremy z tej firmy, bo akurat kremy do twarzy powoli mi się kończą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat do twarzy ich kosmetyków nie miałam okazji testować :)

      Usuń
  14. Polskie znaczy "coraz lepsze" i "na europejskim poziomie", możemy być dumni z naszej produkcji, a Nacomi to bardzo dobry przykład. Fajnie że się powołałaś na tą markę. Super recenzja!

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam kosmetyki marki Nacomi. Jestem wielką fanką ich olejków i maseczki z zielonej glinki.
    Pozdrawiam. :)
    alabastrowaherbata.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno się skuszę i na olejki i na glinki :)

      Usuń
    2. Olejki polecam w szczególności. Olejek z awokado sprawdził się na mojej cerze, bawełniany na włosach, a arganowy pomógł w walce z rozstępami. :) Dodałam Twój blog do obserwowanych, żeby być na bieżąco.
      Zapraszam na swojego bloga alabastrowaherbata.pl i zachęcam do komantowania i obserwowania. Pozdrawiam. :)

      Usuń
  16. Mam od nich peeling kawowy kokosowy pełnowymiarowy i tu opakowanie też nie jest najlepsze, bo papierowe i namaka troche stojąc na wannie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety chyba większość peelingów kawowych tak ma, u body boom to samo. Z jednej strony te opakowania są urocze, ale jednak mało praktyczne.

      Usuń
  17. Uwielbiam ich kosmetyki, a szczególnie kokosowy peeling do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przepadam za zapachem kokosa niestety :(

      Usuń
  18. Uwielbiam tą markę. M w swojej ofercie wiele ciekawych kosmetyków z dobrym składem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas też już jest miłość :) Na pewno sięgnę po więcej :)

      Usuń
  19. Ja chyba jeszcze nigdy nie miałam nic tej marki. Fajnie że się tak dobrze sprawdzają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie polecam przetestować! Godna uwagi :)

      Usuń
  20. Nie znam marki :-[ Może wzajemna obserwacja ?
    Klaudiaonelive Blog<3

    OdpowiedzUsuń
  21. wow this brand look great & i would love to try..
    https://clicknorder.pk online shopping in lahore

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten peeling kawowy wydaje się super :) uwielbiam kosmetyki o tym zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam spróbować, są tańsze niż body boom:)

      Usuń

Copyright © 2014 małe życie , Blogger