poniedziałek, sierpnia 21, 2017

Zachowaj energię lata jak najdłużej -49% -> co kupiłam w Rossmanie?



   Nie wydaje mi się, aby któraś z nas to przeoczyła, ale.. dzisiaj ruszyła kolejna promocja w rossmanie, tym razem - zachowaj energię lata jak najdłużej. :) Promocja obowiązuje przy zakupie minium 2 kosmetyków z kategorii: pielęgnacja ciała, odżywka do włosów, balsam do ust, maseczka do twarzy, odżywka do paznokci. Przy kasie wystarczy pokazać aplikację rossmann i wtedy zostanie nam naliczony rabat -49%. Pełen regulamin promocji znajdziecie tutaj: regulamin :)

  Bardzo ucieszyła mnie wiadomość z tą promocją, jako włosomaniaczka nie mogłam odpuścić. Właśnie z zamiarem zakupu odżywek do włosów poszłam dziś do sklepu. Co wybrałam? Jak zwykle same nowości, powiem szczerze - raczej z dolnej półki cenowej. Czemu? Wcale nie uważam tanich kosmetyków za gorsze, isanę i alterrę wręcz uwielbiam, dlatego i tym razem dałam im szansę. Od razu chciałam również zaznaczyć, że na blogu znajdziecie produkty z bardzo szerokiego przedziału cenowego :).


Myślę, że te produkty w większości są dla was znane... :) 

ISANA - odżywka oil care do włosów zniszczonych i suchych, 200ml. 
Alterra - maska do włosów, bio-owoc granatu i bio-aloes, 150ml
ISANA - olejek do włosów, 100ml
ISANA - olejek do włosów intensiv, 100ml
Palmer's - nawilżający balsam do ciała z olejkiem kokosowym, 250ml
O'herbal - odżywka do włosów suchych i zniszczonych, 75ml
LOVELY - serum do paznokci 
i dwie maseczki saszetkowe - bieledna z białą glinką i multimasking



    Na razie nic nie testowałam, przyniosłam do domu i zrobiłam zdjęcia. Maski z isany i alterry mają fajne składy, jeszcze je dokładnie przeanalizuję i dodam do postów przy recenzji. Olejki z isany bardzo mnie kusiły, ładnie wyglądają a moja miłość do olejów nie chciała odpuścić żadnego z nich, więc ostatecznie wyszłam z dwoma. Co mnie zaskoczyło na pierwszy rzut oka? Po powrocie do domu jak je otwarłam to zorientowałam się, że mają one pompkę a nie atomizer, nie wiem czemu żyłam w przekonaniu że są one w formie mgiełki. Markę palmer's od dawna chciałam poznać bliżej, więc ten balsam też wylądował w moim koszyku. Miniaturka o'herbal w sumie wpadła przypadkiem, a na maseczki nie zwracałam większej uwagi, wzięłam tylko te, których jeszcze nie miałam. :)

   Tak na prawdę większość zakupów była zaplanowana, miałam te rzeczy na liście zakupowej od dawna, więc promocja tylko przyspieszyła moje zakupy! :) Wszystkie zaciekawiły mnie fajnymi składami i stosunkiem ceny do pozytywnych opinii. Niedługo zaczynam testowanie. A wy co kupiłyście? Testowałyście już te kosmetyki?

8 komentarzy:

  1. Serum do paznokci mam i uwielbiam, jest świetne :) i wiele dobrego słyszałam o tych olejkach z isany :) Świetne zakupy! Pozdrowienia z bloga https://panidosiaczek.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super! w takim razie nie mogę się doczekać testów! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nakupowałam maseczek :D W sumie mogłam sobie wziąc te olejki z Isany, bo są tanie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. maseczki odpuściłam, postawiłam na włosy :D

      Usuń
  4. Ja nie miałam kupować czegokolwiek, ale nie mogłam odpuścić jak siostra zapytała czy mi coś kupić ;D Na szczęście skusiłam się tylko na kilka maseczek! :D Jestem ciekawa także Twoich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skończę to co mam pootwierane i biorę się za testy :)

      Usuń

Copyright © 2014 małe życie , Blogger